Medienökonomische Aspekte: Haushaltsausgaben für Massenmedien nach Altersklasse der Referenzperson

Medienökonomische Aspekte: Haushaltsausgaben für Massenmedien nach Altersklasse der Referenzperson

Download graph (PNG, 94 kB)

Download graph (PDF, 1 MB)

An updated version of this document is available. Please see the following link:
Medienökonomische Aspekte: Haushaltsausgaben für Massenmedien nach Altersklasse der Referenzperson
Language DE
Other languages FR
Type Diagram
Published on 10.07.2020
Observation period 2006-2017
Published by Federal Statistical Office
Terms of Use OPEN-BY-ASK
Theme Culture, media, information society, sports
FSO number gr-d-16.03.02.03.01e
Survey, statistics Media statistics
 
Associated documents Medienindikatoren 2017-2019

 

Remark

Our English pages offer only a limited range of information on our statistical production. For our full range please consult our pages in French and German (top right hand screen).

https://www.bfs.admin.ch/content/bfs/en/home/statistics/catalogues-databases/tables.assetdetail.13287581.html